Lehevaatamisi kokku

Tervitused Eesti Vabariigile 101. sünnipäeva puhul Hollandist

Sini-must-valge
soe ja karge,
metsad ja veed
kruusased teed.
Sood ja saared,
vikerkaared
tuuled ja äike 
ise nii väike.

PALJU ÕNNE EESTI VABARIIK!

Loomulikult ei saanud ma Eesti 101.sünnipäeva tähistamata jätta isegi kui ma 2033 km kaugusel Eestist olen!
Ma pakkusin oma perele välja, et äkki võiksin Mina neile sel eestlaste pidupäeval õhtusöögi teha ja nad olid täitsa nõus sellega. Ma otsustasin neile valmistada tüüpilise eesti toidu, ehk kartulipudru hakklihakastme, musta leiva ja kiluvõileibadega (alguses oli plaanis ka kama valmistada, aga kui ma neile kord varem kama tegin, siis neile väga ei meeldinud see kuna ".. need tükid jäävad ju hammaste vahele kinni, kuidas te seda sedasi süüa saate..?", siis otsustasin säästa neid sellest ja ei teinud kama ikkagist). Õhtusöök tuli täitsa hea tegelikult välja. Hollandlasi ära ka ei mürgitanud sellega, nii et täitsa hästi läks. Mu hostpere ütles, et võin isegi teinekordgi õhtusööki valmistada.  




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar