Lehevaatamisi kokku

14 päeva minekuni!!

HeiHei,
14 päeva pärast lendan ma juba Hollandi poole, aga mul on veel puudu vaid viimased 737 eurot oma vahetusaasta kogu summast!! Tegelik puuduv summa on veelgi väiksem, suviste puhkuste tõttu pole YFU kahe nädala vältel tulnud toetustest veel mulle teada andnud :).
Kui sa leiad, et miks mitte toetada minu vahetusaastale minekut, siis võid soetada omale kas natuke argliku jänese Josefiine,punase kuradikese, armsa karukese roosas kleidis,lilla jänes Välejala, ühe vahva põdra või hoopis uudishimuliku kassipoiss Mauri.

See tähendaks mulle palju, kui üks nendest loomakestest leiaks omale vahva kodu just Sinu juures!
Täpsem info - Veel on aega






Kui aga kodus TÕESTI ruumi pole veel ühele tegelasele, aga siiski tahaksid aidata mul mu vahetusaasta summa kokku saada siis saad toetuse jätta YFU Eesti kontole
Swedbank EE042200221001141378, Selgituseks tuleks kindlasti panna "Laura Sepp Hollandis" :))

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar