Lehevaatamisi kokku

Suured-Suured tänud!!

Vau.
See on ikka täiesti uskumatu, et ma saingi 6600 eurot kokku ja tänu teie abile!!
Mul on nii heameel, et mul on nii toredad inimesed tutvuskonnas, kes panid õla alla minu vahetusaasta toetamisel.
See hetk oli väga võimas, kui YFU saatis mulle emaili sõnadega, et viimane toetus on tulnud ja soovime õnne omalt poolt vahetusaasta raha kokku saamise puhul.
Lõpuks ometi tundsin ma kergendust,et nüüd, lõpuks on see summa koos.
Ma ei oska seda sõnadesse pannagi, kui rõõmus ma olen.
SUURED-SUURED TÄNUD KÕIGILE, KES ON JAGANUD MU POSTITUSI, TOETANUD VINGE IDEE VÕI HEA SÕNAGA  JA VEELGI SUUREMAD TÄNUD KÕIGILE NEILE, KES LEIDSID VÕIMALUSE  KA TOETADA MU VAHETUSAASTALE MINEKUT!!

Sooviksin tänada oma toetajaid:
Doris, Marge, Erkki, Kristiina, Andrus, Signe, Tanel, Tarmo, Margit, Triin, Riina, Margareta, Aive, Gerta, Malle, Sigrid, Ellen ja Vello, Kaili, Kerti, Urve, Anneli, Külliki, Andrus ja Aasa- AITÄH teile, ilma teieta oleks mul veel pool raha puudu.
 Veel sooviksin tänada oma ema, kellel tuli mõte müüa enda tehtud loomakesi, Heleeni hollandi keele õpikute eest ja Juhanit soovituskirja eest.

Kõigile palju kallisid ja päikselist suve lõppu! Näeme aasta pärast!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar