Lehevaatamisi kokku

Nädala raport

Esmapäev- lõpuks ometi külastasime hostemaga city halli ja kirjutasime mu Hoogeveeni sisse.
Kolmapäev- tunnid olid vaid 12.00ni, kuna õpetajatel oli mingi koolitus. Mu klassiõde kutsus mind enda ja ta sõbraga glider planeiniga sõitma. See oli I-M-E-L-I-N-E. Loomulikult vajasin ma selleks YFU luba, niiet terve teisipäevase päeva suhtles mu hostema YFU kontoriga. YFU Hollandi pidi ju helistama YFU Eestile, YFU Eesti pidi helistama mu emale, et teada saada, kas see on okei temale, siis YFU Eesti helistas tagasi YFU Hollandile ja siis lõpuks teatas YFU Holland mu hostemale, et luba on saadud.








Neljapäeval käsime klassiga Frieslandi kunstimuuseumis fotograafia näitust vaatamas.
Reedel oli tavaline koolipäev, aga õhtupoolikul läksime klassiga etendust Shakespeareist vaatamas. Loomulikult kui ma rattaga olin kodust välja läinud, et kooli poole sõita, hakkas väga kõvasti vihma sadama, äikest lööma ja rahet tulema. Elu kõige hullem rattasõit... Kui ma lõpuks kooli jõudsin olin ma läbi märg. Ma sain isegi oma riietest vett välja pigistada. Shakespeari etendus oli õues, niiet ma lihtsalt istusin, külmetas ja mõtlesin, miks ma olen siin (mulle anti tegelikult valida, kas ma tahan minna vaatama seda etendust või mitte, kuna see kõik oli hollandi keeles ja ma otsustasin jah). Vihma sadas väga hullusti ja peale esimest vaatust teatati, et etendus tühistatakse halva ilma tõttu. Niiet me hakkasime bussiga tagasi kooli poole sõitma. Kuigi ma olin vägaväga külmunud, siis tegelikult oli see päris lahe, kuna bussisõitude ajal sai väga palju nalja ja kõigil oli lõbustuju halvast ilmast hoolimata.
Laupäeval läksime hostpere ja nende sõpradega foodfestivalile. See oli lahe, väga palju maitsvat toitu hahah. Jällegi sadas vihma ja oli kole külm ilm.. 








Ja pühapäeval käisime mu hostpere tuttava sünnipäevapeol.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar