Lehevaatamisi kokku

Väike ülevaade mis vahepeal toimunud on :)

Nonii, varsti kohe saab nädal mu esimsest blogipostitusest ja mu blogis on juba üle 817 vaatamise, vauu :D

Räägin siis teile, mis vahepeal toimunud on.


Nimelt kõige tähtsam uudis minu jaoks praegu - MA SAIN ESIMESED TOETUSED <3

See oli võimas tunne, kui sain e-maili, kus öeldi, et minu kontole on saabunud esimesed toetused.


Teine asi,  mis vahepeal toimus oli see, et käisin oma esimesel kodugrupiga kohtumisel. Kodugrupp moodustatakse siis ühte riiki ja/või piirkonda minevatest õpilastest. Minu kodugrupiks on Benefranze, kuhu kuuluvad Belgiasse, Hollandisse ja Prantsusmaale minevad vahetusõpilased. Kodugrupi ülesandeks on ELOks (Eelorientatsiooniks) ettevalmistus, et seal liiga palju teemasid ei oleks. Minu kodugrupiga kohtumine oli sel nädalavahetusel (14.04) YFU Tallinna kontoris. See oli hästi vinge üritus. Kestis 4h ja alguses mõtlesin, et ma ei suuda iialgi istuda 4h paigal ja kuulata nende jute, kui õues on +17C. Aga kohapeal olles aeg lendas ja ma ei märganudki kui 4h järsku möödas oli  juba. Tegime igasugu lahedaid grupiülesandeid ja mänge. Rääkisme ka kahest suuremast teema blokist, mis vahetusaastaga tihedalt seotud on: Kultuur ja Kommunikatsioon.

Minu kodugrupis on kaks tüdrukut ja üks poiss, kes lähevad Belgiasse, Prantsusmaale ei lähe kedagi.  ( Muide ma olen ainuke eestlane, kes läheb saabuval õppeaastal vahetusaastale Hollandisse.)

Nagu ma olen arusaanud, siis kõik YFUkad on mega-ägedad, niiet ka minu kodugrupi juhid on hästi toredad.

Mulle väga meeldis ka, et nad rääkisid lahedaid lugusid erinevatest vahetusõpilastest. Näiteks rääkisid nad loo, kus üks poiss sai omale parima sõbra (kellega suhtleb siiani) WCs. Nimelt see poiss nägi, et kõrval kabiinis on lahedate Simpsoni plätudega tüüp ja otsustas talle öelda, et tal on lahedad plätud ja nii nad sõpradeks saidki :).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar