Lehevaatamisi kokku

Minust


Hei-hei,

Ma olen Laura Sepp ja ma veedan järgmise õppeaasta Hollandis vahetusõpilasena.

Olen 16-aastane ja õpin Pelgulinna Gümnaasiumi 9.ak kunstiklassis. Peale kooli tegelen  vehklemisega. Oma vabal ajal meeldib mulle sõpradega väljas käia, lugeda, perega olla  või võtta hoopis pintsel kätte ja maalida.

Vahetusaasta on mu unistus juba väga kaua olnud. Ma olen hea kohenemisvõimega, seiklushimuline, uudishimulik ja tahan näha kuidas teistes riikides elu käib. Olen kindel, et vahetusaastalt naasen ma suure pagasiga, aga mitte asjade hulgalt, vaid et olen saanud vahetusaastalt uusi sõpru, enesekindlust, iseseisvust ja ka keelepraktikat. Kindlasti saab sellest üks unustamatu aasta.
Vahetusaastale lähen MTÜ YFU Eestiga. MTÜ YFU Eesti on vabatahtlik ühendus, mille põhieesmärk on õpilasvahetuse korraldamine Eesti ja teiste riikide vahelYFU Eesti pakub haridusliku eesmärgiga kultuurivahetusprogramme juba alates 1992.aastast.

Minu suurim unistus on tutvuda Hollandi –  tulpide-, jalgrataste-, tuulikute-, puukingade-, juustu- ja maalikunstimaaga reaalselt täitubki mõne kuu pärast. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar