Lehevaatamisi kokku

Praha

YFU Holland korraldab iga aasta vahetusõpilastele traditsioonilise 4 päevase reisi Tšehhi pealinna Prahasse. Aasta algusest käisid juba jutud sellest reisist ja eks igaüks oli midagi kuulnud varasemate vahetusõpilastelt kui lahe reis see oli. Lõpuks jaanuaris saime ka meie emaili, kus meid kutsuti Prahasse. Peale seda hakkasime me päevi lugema ja pea iga nädal rääkisime mida kaasa võtta jne. Lõpuks jõudiski Praha reisi aeg kätte ja kahjuks need 4 imelist, lõbusat, nalja ja naeru täis päeva läksid liiga kiiresti mööda.
Meil oli kokku tulnud imeline seltskond: 42 Hollandi vahetusõpilast + 7 Belgia vahetusõpilast (kes kõik olid mehhiklased) + 6 vahetusõde/venda ja 9 vabatahtlikku, kes organiseerisid meile selle reisi.
Nende 4 päevaga jõudsime me väga palju teha ja unetunnid ununesid meil sootuks (Mina magasin 4 päeva peale kokku vaid 7h ja tagasi Hollandis olles vajasin ma nädalat, et oma unetunnid tasa teha ja et ma enam väsinud ei oleks).
Prahasse ja tagasi sõitsime me bussiga, terve öö veetsime me bussis ja meie grupis oli väga palju latiinosid, kellel isegi kella 5 ajal hommikul ei saanud energia otsa, mis oli muljet avaldav.
Põhjus, miks mulle meeldis see trip nii väga kuna: Prahas oli meil hoopis rohkem vaba aega. Ja seda vaba aega kasutasime me väga produktiivselt- me avastasime Praha ilusid, me käisime vesirattaga sõitmas Praha ühes suurimas jões, me sõime õhtusööki laevas, me käisime Tšehhi peol, me chillisime saunas ja basseinis (mis meil olid hotellis) ja me mängisime vahetusõpilastega ühte hästi lahedat mängu, kus sa alustasid tuletikuga ja sa pidid tänaval vahetama suvalise inimesega selle tuletiku ära, sedasi et sa annad tuletiku ja tema annab midagi muud vastu ja nii edasi ja nii edasi.
Okei, mis ma ikka nii kaua räägin ma pigem lisan mõned pildid meie Praha tripist.

Foto, kus me ootame oma bussi, et alustada teekonda Praha poole

See on traditsiooniline Tšehhi magustoit, keskel on jäätis ja ümber on midagi saia sarnast