Lehevaatamisi kokku

Pilte kevadest

Nagu te olete aru vist juba saanud, siis viimasel ajal olen ma eriti laisaks muutunud blogipostituste kirjutamisega (ja mulle on ka öeldud, et mu eesti keel on halvaks läinud) nii et selles postituses saate te vaid ohtralt pilte näha.
Vaadake ja naudige :)
Tulbiaed








Kinderdijk

Laura hollandlaseks vaikselt muutumas


 mina ja mu hostõde

mina ja mu 3/4 hostpere





Rotterdam



Kuubikute maja



Utrecht





mina ja Louisa






tüüpiline Hollandi vaatepilt, mida sa näed tipptunni ajal- 300 ratturit üheskoos koju sõitmas 



Madurodam
 Madurodam on Hollandi põhilistest vaatamisväärsustest tehtud miniatuurne linnake Den Haagis












Koningsdag 2019
ehk kuningas Willem-Alexandri 52.sünnipäev, kus terve Holland kandis oranži ja pidutses terve päev. (Kuningapäev on hollandlastele sama oluline kui eestlastele jaanipäev)
"Oranje is totaal niet mijn kleur maar voor Willem doe ik alles!"  -Oranž ei ole absoluutselt mitte minu värv, aga Willemi auks olen ma valmis kõike tegema.
 Mina ja Bianca
 mina ja Paulina




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar