Lehevaatamisi kokku

ELO on super-hüper-mega võimas ja lahe üritus

Selles postituses saate lugeda siis ELO kohta.
ELO on kolmepäevane eelorientsioon, mis on YFU vabatahtlike poolt korraldatud. See aasta toimus ELO 15-17.06 Kehnas.
ELO mõte on siis meid ettevalmistada vahetusaastaks erinevate töötubade ja vestlusringidega. Kunagi on üks vahetusõpilane ütelnud, et ELO on vahetusõpilaste eelkool ja see on täiesti õige.
Nagu pealkirjast võib aru saada, siis ma jäin väga rahule ELOga. Kui saaksin, läheksin tagasi  ;).
ELOl kohtusin ma nii endiste vahetusõpilastega, kes aitasid seda üritust siis korraldada kui ka oma lennukaaslaste, kes kõik sõidavad Eestist ära nagu minagi.
Nende kolme päevaga jõudsime me väga palju asju arutada ja analüüsida, näiteks rääkisime me probleemide lahendamisest, vahetuskogemustest, kindlustusest ja reisikorraldusest, meil olid kodugrupi kohtumised 2x päevas  ja lõpuks läbisime ka simulatsiooni (mis oli minu isiklik lemmik, kuna ma ei osanud seda absoluutselt oodata ja see oli nii tõeline).


 ↓ Lisan ka ELOst valminud paar pilti ja video, et saaksite aimu, kui vinge ja lahe see oli  ↓



     BeneFranzi kodugrupp: Erte (Belgia), Robin (Prantsusmaa), mina, Carmen (2015/16 Belgia, meie kodugrupi üks juht), Anette (2016/17 Prantsusmaa, meie kodugrupi üks juhtidest ), Donna (Belgia) ja Kahro (Belgia)


        ..Ja meie kodugrupi kalli


           27.Lend ja YFU vabatahtlikud 



.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar